saramneuman.blogg.se

I crossed all the lines and I broke all the rules.

Publicerad 2014-11-12 18:00:58 i Allmänt,

Igår var det träningsdags!
Ah ytterligare ett träningskort finns det nog någon som tänker.. nehedu.. icke!
Therese hade något erbjudande "träna 2 personer gratis en vecka"
 
.. känns inte som man då har någon ursäkt att komma med.
Så igår kväll blev det träning.. & idag har jag ont.. överallt.. i muskler jag inte visste fanns.
Lite dålig uppstyrt var det men tyckte vi kirrade det fint ändå & nu har jag dagen till ära bokat in oss på tre gruppträningspass, hoppas det blir djävulskt roligt!
 
 
Annars har dagen rullat på.. bomben släpptes på eftermiddag om ett "julpynta-tävling".
GAH att bara nämna ordet tävling bland vissa utav oss.. crazy!
Så nu har det redan börjat planerats.. vi ska tamefan sitta i självaste tomteland när vi är klara.
Yes, jag är en otroligt dålig förlorare.. & en ännu sämre förlorare. Men som jag alltid säger, rättvisan kommer att segra.
 
 
Nåväl, nu sitter jag & väntar på att klockan ska slå 20:00 så jag kan få skypa med mitt hjärtegull som befinner sig i Österrike. (som att det inte räckte med att ha alla utspridda över hela sverige.. nu ska dom börja dra sig utomlands också) Så det ska bli GÖTT. Man behöver ventilera hjärnan ibland nämligen, ibland lite oftare än vanligt..
 
Hello 2010 ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

It takes a fool to remain sane

En musikälskande - sarkastisk 24åring. Välkommen hit!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela