saramneuman.blogg.se

Lev så hjärtat ständigt glöder.

Publicerad 2014-11-06 15:00:00 i Allmänt,

& då var det dags igen.
Var säkert ett halvår sen jag gjorde den här sidan.. men inte mycket mer än headern blev gjord.
Tycker det är så förbaskat kul att gå tillbaka i tiden och kolla vad man gjorde den & den dagen.. så har därför sparat alla inlägg jag gjort sen.. 2008? 
 
Såå.. vad har hänt sen sist?
Det sista som hände i bloggvärlden var i alla fall räddandet utav 16 stycken ankor.
Strongt jobbat känner jag, och därmed var den goda saken gjord för iår. Lite så.
 
 
Hunnit skaffat två kaniner. Hilda var först ut.. och för att minska arbetet, eller ja, lite mer slippa få dåligt samvete att man inte alltid hann hänga med henne.så skaffades en till "hona". 
Dom gick inte alls ihop.. så blev dubbelt så mycket jobb.
 
 
Selma visade sig vara en över-mys-vänlig Holger och nu sitter man här, med två uttråkade kaniner samt att ena är med 99% gravid.
Så atte.. lite sånt flow man har ibland. (Och folk säger att jag är pessimist.. wonder.why!)
 
 
Annars har jag skaffat mig ett nytt jobb, känns som jag byter jobb som andra byter underkläder.
Mitt cv är redan lika lång som bibeln, så varför inte göra den längre liksom. Hur som, så trivs jag bra på mitt nuvarande jobb, har inte lika ofta magkatarr och inga gråtattacker hemma än så länge, så det känns bra.
 
 
Dagen till ära är jag dock sjuk, dragit på mig en oskön höstförkylning blandat med skumma läten ifrån magregionen som väckte mig runt 03:00.. ingen törnrosa väckning här inte!
 
 
Nej, det här fick bli min början på den här sidan så får jag om ett år tänka "ah, det här inlägget var ju värt.."
hejpåre!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

It takes a fool to remain sane

En musikälskande - sarkastisk 24åring. Välkommen hit!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela