saramneuman.blogg.se

Skinny love.

Publicerad 2014-11-16 18:03:35 i Allmänt,

Efter torsdagens boxningspass, så kände jag att min kondition var som en 65 åring.. som rökt i 40 år så tog jag mig ut på en springtur idag, dagen till ära. Inte många meter ifrån 6km så det är jag nöjd med.. eller egentligen inte, blir aldrig nöjd förens jag springer en mil, och då egentligen blir jag inte heller särskilt nöjd då jag har ju minnsan orkar sprungit 12 km tidigare. Ja, konstiga hjärna.. du ställer då alltid till det!
 
 
Helgen har varit väldigt lugn och saknar den där känslan som infann sig i fredags.. påvägen hem.. i regnet och man kände att nuuu är det helg. Nu känner man den där känslan istället.. att.. helgen är så jävla slut.
Rätt törrt!
 
Dock ser jag fram emot morgondagen, ska börja inspelningen av ett litet musikprojekt vi håller på att jobba på. Vill att det ska bli sååå jäkla bra så känns som det är rätt stor press.. men antar att vi står i inspelningsrummet tills jag är nöjd, haha. Fantastiskt roligt är det i alla fall!
 
Och på kaninfronten har det ännu inte blivit några kidz.. kanske var falskt alarm? Hade börjat se fram emot lite små rackare som skulle springa runt och välta julgranen, lite så. Men vi väntar och se, det kan fortfarande komma.. tror det var 3e veckan denna så än är det inte klart. SpÄnNaNdE!
 
 
Såg förövrigt filmen "Förr eller senare exploderar jag" idag.. inte direkt uppiggande.. men den var väldigt fin.
I was cryin like a little girlygirly.. jisses, den tog hårt. Den fick ens egna "vardagsproblem" att inte kännas så jäkla viktiga.
 
Nåväl, njuta av dom sista timmarna utav helgen nu.
Fint ska de va!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

It takes a fool to remain sane

En musikälskande - sarkastisk 24åring. Välkommen hit!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela