saramneuman.blogg.se

When it all comes crashing down, try to understand your meaning. No one said it would be easy.. cause living, it ain't easy.

Publicerad 2015-01-18 16:04:00 i Allmänt,

Long time, no see.. så atte.
Har inte funnits så mycket att uppdatera om sen senast, eller kanske på tok för mycket att uppdatera om så att det inte har varit värt att göra en uppdatering.. om.
Lite så.
 
 
Hur som, igår morse kom ett glädjande besked.
Det blir ofta så, när man riktigt tänker på något.. det enda man snackar om, dag som natt, och sen kommer stunden då man inte har en tanke på det, slår det till.
Yes, jag fick ett sms av att jag fått lägenhet.
Och för att göra det så pass enkelt så möjligt för mina kamrater (alltid besvärligt när man ska förklara vägbeskrivning.. säger jag, efter endast två lägenheter i ryggsäcken) så blir flytten endast några meter..
 

Har varit en heeel del lägenhetsletande nu den senaste tiden så tanken att titta på en enda lägenhetsannons till får mig att vilja.. nej, vill bara inte göra det igen. Ett tag satt man t.om och letade annonser åt andra.. ja, trippelbyte.. dödens död kan det jämföras med.
 
Så..det känns redigt jäkla as gött nu att det är klart.. men som vanligt, inte skrika hej och hallå förens man skrivit på några papper.
Men hur som, skönt är det i alla fall.. som den mini Sheldon-Cooper man är så ogillar jag förändringar till högsta grad.
Okej, det är en hel del jäkla förändringar som sker och har skett hejvilt den senaste tiden men bo kvar i samma hus blir det i alla fall .. med samma tvättmaskinsdörr som jag kämpar blod svett och tårar med varje gång.. men, det är väl en viss charm i det också.. i guess.
 

 
Lördagen innehöll även en hel del musik.
Nämligen närmare 500 vinylskivor.
Helt galet!
..men jag gillart.
(Tror inte jag insåg när jag ringde på annonsen hur många det faktiskt var.. så kände väl en viss irritation väl på plats "kom igen.... är det mer?") .. + att jag dessutom fick hjälp med att bära ut utav en okänd herre. Fina människor det finns.. och vad otroligt svag och dålig man fick känna sig på köpet.
 
Ja.. jag har träningsvärk idag. Hade kunnat slå vad om att mina muskler varit i slagsmål när jag vaknade.
 
 
 
kvällen blev det ut till landet för att fira årets första 25åring, nämligen Jenny!
Trevligt att träffa alla tjejerna igen, tok länge sen..har känt att den sociala stapeln varit röd där ett tag men nu håller den på att bli någon nyans grönare minsann. Innan hemgång sen svängde jag förbi mor & far, även dem vill man snackelisnacka med ibland också.
 
Nej, tar och avrundar inlägget på ett smidigt sätt.. med en låt, givetvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

It takes a fool to remain sane

En musikälskande - sarkastisk 24åring. Välkommen hit!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela